« Tagasi

Uus info Omnivalt: postipunktid jäävad eriolukorras avatuks!

Kõik postipunktid jäävad avatuks, kuna ka eriolukorras on vajalik lepingujärgsete teenuste edasine osutamine senises ulatuses üle Eesti.

Seega jääb postiteenus toimima täies mahus, teenust pakuvad postkontorite ja kirjakandjate kõrval ka postipunktid.

Kindlasti on Eesti Posti prioriteet meie inimeste – nii töötajate kui klientide – turvalisus. Soovides astuda maksimaalseid samme viiruse leviku ennetamiseks ja tõkestamiseks, plaanisime teenuse ajutist sulgemist nendes kohtades, kus postiteenust osutatakse koostööpartneri juures ning kõik tingimused pole meie kontrolli all. Arvestades riigi ja kohalike omavalitsuste tagasisidet jääb teenus toimima täies mahus ka postipunktides ning teeme kõik endast sõltuva, et tagada sealsete töötajate ja klientide ohutu teenusekasutus. 

Inimkontaktide vähendamiseks postkontorites palub Eesti Post klientidel võimalusel eelistada iseteeninduskanaleid – e-poodi, kus saab postmargid ja ümbrikud tellida endale koju postkasti ning pakkide saatmiseks ja kättesaamiseks pakiautomaate.

Ühtlasi palub ettevõte võimalusel maksta klientidel postkontoris pangakaardiga.
Kõik postipunktidesse minema pidavad saadetised suunatakse Rapla postkontorisse või pakiautomaati.

Igal kliendil on võimalik saadetis ka ise pakiautomaati suunata (suunamine on tasuta)  või postikulleriga koju tellida, kus see kokkuleppel kliendiga kontaktivabalt edastatakse. Seda saab teha Omniva klienditeeninduse kaudu. Samuti on võimalik saadetiste hoiutähtaegasid tasuta pikendada nii postkontoris kui ka pakiautomaadis, et minna saadetisele järele endale sobivamal ajal.

Omniva pakiautomaadid asuvad õues, kus nakatumise risk on madalam. Pakiautomaatide puutetundlikke ekraane puhastatakse pidevalt, kuid neid saab kasutada ka nii, et klient ei pea ühiskasutatavate pindadega füüsiliselt kokku puutuma. Omniva pakiautomaadi ekraan on kasutatav kinnastega ning kauba tasumisel on võimalik kõikides automaatides kasutada kontaktivaba viipemakset.